Kara Energy - Amersfoort

Case: Kara Energy Systems

Uitdaging

In het huidige tijdperk van de energietransitie, waarin duurzame energieoplossingen steeds belangrijker worden, is het voor bedrijven zoals Kara Energy Systems essentieel om zichtbaar en onderscheidend te zijn in de markt. Hoewel Kara Energy Systems innovatieve en duurzame energietechnologieën aanbiedt, blijft de online zichtbaarheid achter bij de verwachtingen. Dit resulteert in een beperkte bekendheid van het merk en een verminderde concurrentiepositie in een snel groeiende markt. Om effectief bij te dragen aan de energietransitie en de bedrijfsdoelen te bereiken, moet Kara Energy Systems strategische stappen ondernemen om hun online aanwezigheid te versterken en beter op te vallen in een competitieve markt.

Oplossing

Na de nodige gesprekken met het commerciële team zijn we gestart met een 0-meting. Wat gebeurt er allemaal en welke middelen worden al gebruikt. Vanuit hier hebben we een plan gemaakt om verder te bouwen. O.a. is gekozen voor een social selling strategie waarin het salesteam zich via LinkedIn profileert. 

Tevens is het bedrijfsaccount geupdated en hebben we een socialmedia plan gemaakt.

Momenteel zijn we ook bezig met het bouwen van een geheel nieuwe website voor Kara Energy Systems. Deze gaat medio 2024 live. 

Activering via social

Kara future energy systems

Door eigen en persoonlijkere content heeft Kara meer bereikt gecreëerd en vergroot Kara haar netwerk.

Door professionele fotografie en inhoudelijke berichten over de lopende projecten maakt Kara van volgers echte fans. 

Kara laat van zich horen ... en laat zich steeds meer zien!