Minder fysiek, NOG meer online 📈

Wat kunnen we doen om onze (online) doelen te behalen in 2021? Focus, creativiteit en keihard werken! DUH! Dit wordt het moment voor online zichtbaarheid. Niet meer, maar nog beter! Want ook dit jaar is nog maar de vraag: gaan er beurzen en fysieke bijeenkomsten plaatsvinden? En nu? Wat te doen?  Minder fysieke bijeenkomsten dus NOG meer focus op alle online marketing. 

FOCUS aanbrengen op online marketing

  1. ▶️Hoe kom je in beeld bij de gewenste doelgroep of bij nieuwe klanten?
  2. ▶️Breng alle online kanalen in kaart. Maak keuzes welke kanalen je inzet
  3. ▶️Maak het meetbaar voor jezelf. Een dashboard waarin jij maandelijks alle cijfers kan bijhouden
  4. ▶️Wat zijn de diensten en/of producten? (schrijf ze in Jip & Janneke taal op papier)
  5. ▶️Wees creatief en zorg voor structuur in jouw communicatie

Dé uitdagingen voor 2021. De juiste aanpak? Dit is maatwerk. Dit kost tijd, inspanning en gaat nooit zonder een goed business- en salesplan.

Ga hierover met elkaar in gesprek, breng alle kanalen en budgetten in kaart, maak keuzes, werk een tactisch plan uit en gaan met die banaan.

It’s like a chess game! ♟ #marketing #content #branding #work #actief

Ivan Schuppert

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *