Kara
Energy Sytems
Kara
Energy Systems
Catagorie
Social Selling strategie
Project
Content, website, strategie
SOCIAL selling STRATEGY AND PLANNING
In het huidige tijdperk van de energietransitie, waarin duurzame energieoplossingen steeds belangrijker worden, is het voor bedrijven zoals Kara Energy Systems essentieel om zichtbaar en onderscheidend te zijn in de markt. Hoewel Kara Energy Systems innovatieve en duurzame energietechnologieën aanbiedt, blijft de online zichtbaarheid achter bij de verwachtingen. Dit resulteert in een beperkte bekendheid van het merk en een verminderde concurrentiepositie in een snel groeiende markt. Om effectief bij te dragen aan de energietransitie en de bedrijfsdoelen te bereiken, moet Kara Energy Systems strategische stappen ondernemen om hun online aanwezigheid te versterken en beter op te vallen in een competitieve markt.
Na de nodige gesprekken met het commerciële team zijn we gestart met een 0-meting. Wat gebeurt er allemaal en welke middelen worden al gebruikt. Vanuit hier hebben we een plan gemaakt om verder te bouwen. O.a. is gekozen voor een social selling strategie waarin het salesteam zich via LinkedIn profileert.
Tevens is het bedrijfsaccount geupdated en hebben we een socialmedia plan gemaakt.
Project details
Nieuwe website
Marketingstrategie
Contentstrategie
Social media coördinatie
Social media productie
Social media analyse
Web optimalisatie
Online vindbaarheid
Social Selling
Nieuwe website
Voorafgaande hebben een 0 meting gedaan, de huidige marketing aanpak geanalyseerd, de doelgroepen in kaart gebracht, marktanalyse gedaan, de USP’s bepaalt en een plan gemaakt. Vanuit dit startpunt hebben we een website kunnen opbouwen. De website staat live en middels social-selling strategie, landingspages en een passende contentstrategie activeren we het merk.
Waarom een nieuwe website?
Een (SEO) geoptimaliseerde website voor Kara Future Energy Systems om de vindbaarheid te vergroten. De website informeert potentiële klanten in 4 verschillende talen en bedient hierdoor een wereldwijd netwerk.
De website is voorzien van een nieuw design, nieuwe foto’s, een online portfolio met diverse klantcases, nieuwsartikelen en de website werkt zoals het zou moeten werken. De juiste informatie op de juiste plek.
Nieuwsgierig? Bekijk hier de website.
Social media
Door eigen en persoonlijkere content heeft Kara meer bereikt gecreëerd en vergroot Kara haar netwerk.
Bekijk hier het LinkedIn account van Kara.
Door professionele fotografie en inhoudelijke berichten over de lopende projecten maakt Kara van volgers echte fans.