Loading ...
Project Details

Bilanx
Accountans & Adviseurs

Bilanx

Accountants & Adviseurs

Catagorie

Online strategie

Project

Content, website, strategie

 

SOCIAL selling STRATEGY AND PLANNING

Bilanx Accountants & Adviseurs is gevestigd in Almelo en Hardenberg. In deze opdracht hebben we een marketingstrategie opgezet, de huidige website geoptimaliseerd en de juiste social-media kanalen ingezet om de diensten van Bilanx op een ‘onderscheidende’ manier te vermarkten. Er gebeurde al het een en ander op het gebied van Marketing en Communicatie bij Bilanx. Zo had Bilanx een technische goede website laten bouwen, maar kwam er (te) weinig traffic binnen en ontbrak er een duidelijke klantreis. Bilanx beschikt zelf over een compleet specialisten team en heeft haar dienstverlening haarfijn op orde. De vervolgstap: actieve communicatie over haar diensten, meer website verkeer en een meer online contactmomenten. Oplossing. Een website optimalisatie, een nieuwe marketingaanpak en actieve communicatie via de social-media kanalen, waarop de bezoeker gelijk aangesproken wordt door de juiste boodschap en beleving. Onder andere het creëren van een gevoel van vertrouwen, door duidelijke teksten en inspirerende beelden was een must om een boost te geven aan de conversie en het aantal nieuwe klanten en behoud van bestaande klanten.

Project details

  • Marketingstrategie
  • Social media jaarplan
  • Google Analytics
  • Social media coördinatie
  • Social media productie
  • Social media analyse
  • Web optimalisatie
  • Online vindbaarheid
  • Social Selling

Verbeterde website

Een (SEO) geoptimaliseerde website voor Bilanx. Gebruiksvriendelijk en met een duidelijk doel: informeren en genereren van leads. 

De website is voorzien van nieuwe foto’s, helder geschreven teksten, blogs, nieuwsartikelen en werkt zoals het zou moeten werken. De juiste informatie op de juiste plek. Bekijk hier de website.

Voorafgaande hebben geïnventariseerd wat er was aan marketingbudget, wat gebeurde er al, welke doelgroepen kennen we, wat zijn de USP’s en wat is onze boodschap. Vanuit dit startpunt hebben we een sprint kunnen inzetten. De vruchten werpen zich af middels een social-selling strategie, SEO, SEA en een actieve manier van communiceren.

Social media

Social-selling Ivan Schuppert

Door eigen beeldmateriaal, duidelijke teksten te creëren en structureel te publiceren komen we met meer potentiele klanten in gesprek en hebben we meer website verkeer.

Bekijk hier het LinkedIn account van Bilanx.

Op social-media maken we met deze strategie  enorme stappen. 500+ nieuwe betrokken volgers op LinkedIn. 

We wisselen informele content af met zakelijke berichten. Deze mix werkt goed voor Bilanx!

Samen in beweging

Wij maken gebruik van Cookies. Niks meer niks minder.