Wat anderen zeggen

Glenn ten Berge

Eigenaar Govit

Ivan weet goed hoe hij een product of dienst moet vermarkten. Hierin kiest hij een geschikt thema die de doelgroep aanspreekt en creert oprechte betrokkenheid bij de doelgroep door het juiste communicatie middel te gebruiken.
5/5
Aaron van der Sanden

Aäron van der Sanden

Nieuwsredacteur

Het is prettig samenwerken met Ivan. Of het nu gaat om onderwerpen voor content bedenken en uiteenzetten, sparren over marketingdoeleinden of het meetbaar maken van marketingresultaten: het is Ivan allemaal toevertrouwd!

5/5

Hans Stomphorst

Directeur Growtalent

Ik werk bijna 2 jaar op een heel plezierige manier met Ivan samen. Wij hebben geen hiërarchische maar enkel een collegiale relatie. Ivan valt op door zijn creativiteit en zijn kennis van en (toepassings-) vaardigheden op het gebied van online media. Daarbij verbaas ik me steeds weer over zijn combinatie van zowel nieuwe ideeën die ontstaan nadat hij zich heeft verdiept in de missie en visie van een bedrijf maar deze dan ook direct kan omzetten in daden. Een hoog zelf-startend gehalte zo kan ik Ivan typeren. Ivan is ook gewoon een heel aardige en rustige collega ! Een aanwinst voor ons bedrijf maar zeker ook voor de bedrijven waar hij tijdelijk wordt gedetacheerd ter ondersteuning.
5/5
Rosan Meijer

Rosan Meijer

Recruitment Specialist

Gooi een half hersenspinsel naar Ivan en Ivan maakt er een goed idee van. Zo heb ik hem leren kennen als collega. In ons dagelijkse werk, maar ook in een project dat we samen hebben gedaan heb ik Ivan ervaren als gretig, creatief en enthousiast. Daarnaast heeft een bak met energie. Dat werkt aanstekelijk en daarom werk ik graag met hem.
5/5

Kwaliteit

Wat is sterke marketing? Communiceren met een heldere boodschap en een duidelijk doel om jou netwerk te activeren. Beoordeel de marketing op kwaliteit door de juiste data te analyseren.

Prijs

We kunnen veel geld spenderen aan marketing uitingen. Wat doe je wel en wat doe je bewust niet. Door een helder plan maak je de juiste keuzes en krijgt marketing (nog) meer waarde.

Tijd

Marketing in tijd uitdrukken of niet? Marketing is een onderdeel van de business. Dit kost de hele organisatie tijd, iedereen is tenslotte onderdeel van het succes van de business.

Het verschil tussen marketing en branding?

Marketing is het actief promoten van je producten en/of diensten. Het is een push tactiek. Je vertelt via verschillende kanalen en momenten wat je producten en/of diensten zijn en dat ze fantastisch zijn of een specifiek probleem oplossen. Misschien ook waarom ze beter zijn dan die van je concurrenten. Misschien wat kort door de bocht, maar in essentie is dit marketing.

Branding is alles wat aan marketing vooraf gaat. Het is geen push tactiek maar een pull strategie. Branding is weten wie je als organisatie bent, dat vertellen en laten ervaren. Het geeft je marketing inhoud, context en een gevoel.

Met branding vertel je wat je drijfveren zijn, je waarden en persoonlijke eigenschappen. Hiermee laat je je uniciteit ervaren. Met je merk maak je dan ook de volgende statement: “Dit is wie ik ben, wat ik belangrijk vind en hoe ik erin sta. Als dit jou aanspreekt, voel je je verbonden met mij, koop je mijn producten en/of diensten, wil je graag bij me werken en wordt je mijn ambassadeur.”